Monday, October 27, 2008

how to get a fairer skin

hohoho..entry kali nih bukan aku nak ajar korang..tapi aku dok pikir camne nak kasi kulit aku ni fairer pastuh sekata..sebab aku nih overdose depan oven..so senang terbakar..aku pasti ade akan bagi jawapan mengarut..tapi aku nak tanye gak..

jeles la tengok kulit orang cerah[aku tak nak putih] cam janie..kulit aku dah bersih dah...jerawat cume muncul dikala aku nak datang bulan..tapi kaler kulit memang tak sekata..berbelak sana sini[korang tau tak berbelak tuh ape?]


aku sangat suke kulit makcik EVA LONGORIA tuh..fuh..best..dah la chantek..tapi make-up.teeettttt..tuh aku tak nak..aku nak kulit bebas make-up..aku tak kesah la korang nak cakap aku mengada ke..biarlah..aku nak jaga kulit aku..tak jaga bising..aku nak jaga pon bising..
:bofu_31::bofu_31::bofu_31:
jangan nak jadi macam orang ituh...kutuk pandai, buat tak reti..cam die sorang je best..lagi pon aku pakai duit aku..bukan pakai duit ko..jadi diam2 lah ko ye..pegi jaga diri ko yang tak smenggah mane tuh[oopss..aku marah dengan orang nih]..mengarut je entry aku..ahhhh lantak la..aku dah mereng nak study nih..okelah..
:bofu_09::bofu_09::bofu_09:
tata

cik kedondong

11 comments:

Anonymous said...

kena slalu lepak dengan aku bru kulit ko puteh
wakakakaka

farida tarmize said...

woooo
ko nak scrub kan aku ke?
wooo so kinky..hahah

Aniely said...

aku dah gelap la nox..haha tempek bedak sejuk tiap malam ark ..hahaha

aku now try balik hazelin snow..tapi gile malam ..cuti nanti aku nak rajinkan diri..aku pon nak chantek

Anonymous said...

weih geli dgr statement kau
wakakaka

Meooo Comicore Club said...

hitam manis lah best.. putih2 nih menyusahkan je. susah nk jaga.

farida tarmize said...

aniely-ohohoh..aku nih spesis kurang konsisten la dengan bedak sejuk..aku susah sket nak pakai olay la,hazelin la and sume2 yang moisturize nih..nnt kulit aku lagi trok berminyak pastuh cam pores aku tersekat

amie-hahah..aku baru blaja word baru..saje testing..heheh

meo-bukan masalah pe..paham berbelak tak?tak kesah la kaler pe pon.as long as sekata kalernye..tensen la..

da la mood aku tak baek..

Anonymous said...

perghh...

haha..kulit cerah sekata macam gua? perghhh..lu takkan percaya..haha

farida tarmize said...

noheartfilin - kulit lu putih byk jerawat punye..xmoh aku..xkacak la aku nnti

GurL-FriDay said...

yana pun nak kulit cantik sekata je. tataw juga cmne. terbaca freeda nye entry ni, mana lah tahu kot² ada org kasi idea ke. tp org ckp kan, sapu primrose oil before going to bed. it helps to soften your skin.

farida tarmize said...

huih..soften?slaloonye me makan je..that's y kulit licin berseri..tapi gelap lak..

deya said...

ku pn menghadapi mslh yg same.tensen je