Saturday, August 31, 2013

Induksi Kump 1 Bil 1/2013

Alhamdulillah
Syukur ke hadrat Ilahi. Berakhir jugak induksi selama 9 hari 8 malam. Itu secara kiraan mengikut tarikh lah. Kalau ikut jam tidur 15 hari 2 malam lah jadi nya. Hahahaha.
Sekarang pun cik masih lagi kepenatan dok mengqada tidur yang berbaki. Teruk sangat ke orang gi induksi ni. Pada pegawai kerajaan sila jangan samakan induksi anda dengan kami. Korang dok hotel 10 hari kan? Kitorang dok hutan 4 hari, dok asrama 5 hari. Jadi tak yah nak gebang korang penat induksi dengar ceramah. Dengan tidur 2 atau 3 jam je dah cukup menguji ketahanan.
Dah la 5 hari kena buat 3 event. Jem terus otak. Tapi dia mengajar kitorang bekerjasama dalam keadaan penat fizikal dan mental. Sebab kitorang akan melalui keadaan tu. Perghhh.. walaupun cik bukan ketua biro, sebagai ajk pon dah nak pengsan. Dengan dapat tugasan menari untuk pembukaan majlis, prektis 2 jam sebelum je. Pengsan weyyy..
Tapi seronok. Ni cik upload sket je gambar. Tengah tunggu gambar dari kamera fasilitator.

13 comments:

Cik Eka said...

yup. memang kusus gomen berbeza. hehehe. Dulu2 adalah Kursus BTN, sekarang kitorang dah takde kursus BTN, cuma tukar induksi ke Program Transformasi Minda.

tunang kite pun kusus sama awak ni. brape hari tak dapat contact. Ngadu tido beberapa jam je. hehehe

cik kedondong said...

Kannn..kursus gomen dlu ada btn skang xde..tp induksi skang pnt dgr cramah kot.mhahha

Tunang satu batch ngn kita eyh? Sapa nama? Cececeh..cm kenal sgt smpai 115 orang..hehehe

cik kedondong said...

Kannn..kursus gomen dlu ada btn skang xde..tp induksi skang pnt dgr cramah kot.mhahha

Tunang satu batch ngn kita eyh? Sapa nama? Cececeh..cm kenal sgt smpai 115 orang..hehehe

Cik Eka said...

yess tau xpe. Kita baru nak pegi kusus induksi rabu ni. muahahahahahaha.

Tapi dengar cite penat gak. Banyak ektibiti. Nyanyi,sketsa.OMG. Hahahaha

mesti kenal. kurus2,tinggi2. ada janggut. Hahaha. Rasanya dalam gambo ni, dia kat blakang kot. Rasanyalah. Haha

Cik Eka said...

Kita tengok gambar ni lago sekali. Tupp terus nampak abg romli baju kotak2 ada misai. Haha. Tulah tunang saye.

cik kedondong said...

Hahaha..takpe..enjoy je. Ia pasti akan berlalu.

Hehehhe
Muka kenal..nama xingat..hahah

cik kedondong said...

Hahaha..takpe..enjoy je. Ia pasti akan berlalu.

Hehehhe
Muka kenal..nama xingat..hahah

Cik Eka said...

hahahaha pening2.

hahaha sebab dia berlakon jadi abg romli. panggil romli lah. hahahaha

cik kedondong said...

Ouhhh..ramli beger samseng tepi tembok.hehehe.

cik kedondong said...

Ouhhh..ramli beger samseng tepi tembok.hehehe.

Cik Eka said...

kahkahkah. Tengah tunggu CD ni. Camnelah rupe. Hahahha

cik kedondong said...

Heeee..tah bila nak dapat..

cik kedondong said...

Heeee..tah bila nak dapat..