Sunday, October 19, 2008

SELAMAT PAGI AHAD!!




semalam adalah hari yang paling lapar dan paling kenyang buat aku..ye la, dari jumaat sampai lah petang semalam aku tak jamah nasi pon. aku makan sbikut, kepek2 raya yang masih bersisa, maggi dan makanan tak berkhasiat yang lain.semuanya gara-gara beras abes.tapi kitorang tak kuar lak gi bli beras..haih!! pemalas..

pastuh nasib baik mak faifai call, suruh datang die buat makan2..bermulalah kebahagian dan kepenatan kitorang.bergerak lah kami berempat[aku,nisa,faifai n boyfynye]..tapi kitorang pegi nek kete aku, dan [faifai boyfy] drive.aku pemalas sket..lagipon aku rabun sket malam2 nih.jadi die bawak kete kancil tuh cam drifter..[mangkuk tol..kete aku lak tuh].tapi lantak la..jalan jam giler..ramai giler orang giler...aku pon tak tau nak cakap..nasib bukan aku yang drive.kalo tak musti da cabut lutut aku.

kat umah faifai, kitorang makan LAKSA,NASI HIMPIT,ROTI JALA, pastuh kuih dan kepek2 la..pastuh siap mak die kasi tapau lagi..ye la orang last..then kitorang tros gerak ke umah ELENA kat TAMAN DATO' HARUN..makan lagi..tuh pon aku dah kenyang..orang dah siap clear,kitorg baru nak datang.hahha..nasib ele dapat layan..thanks ele..

tuh je la citer aku tok semalam..aku nak gi panaskan lelauk yang diberi..

tata

cik kedondong

1 comment:

Farihin Hadi said...

wah...ssssseedddaappppp...
aku pon lapar gak smalam..
dok uma sorg2 je..
huhu