Thursday, December 2, 2010

IMG_6736

it’s not about the camera, it’s all about the picture.

- cikkedondong

tak kira lah seburuk mana kamera korang, tapi kalau ada seni dalam setiap gambar, itu yang orang pandang.

kalau kamera kau canggih macam macam pun,tapi bila aku tanya megapixels berapa pun kau tak tahu,baik ko buang saja kamera canggih kau.

berlagak pun biar la nampak bagus. jangan jadi macam orang bodoh sombong.

cik kedondong

p/s: dapur menjerit ada cerita cik pergi MAHA. pergi lawat cepat.

4 comments:

aminmz said...

nak share jugak: hamba pernah tanye pendekar TeratakIndah.. katanya:

"Kamera xpenting, ape yang penting pandai ambik gamba. kalo dah pandai klik tu, bg kamera 1.3megapixel pon cantekk jgk.. hehehe..

cik kedondong said...

betol tu..
kadang2 memang la jeles sebab kita suka sangat dengan kamera nyer fungsi..
nak beli tak mampu kan.
nasib ada kamera murah, tp godek habis la function dia.

Annie said...

Love the post. Seni itu pada gambarnya.

Salam Ziarah

Nur Atiqah said...

setuju2..kadang2, kamera canggih tapi gambar tah macam apa2..