Sunday, May 31, 2009

10 sebab kenapa cik rasa makin gemuk


sebab-sebab yang akan dinyatakan bukanlah rekaan semata2 okehs.memang kenyataan dan hakikat yang pedih yang cik perlu terima.maaf, cik bukan menghina mereka yang sihat.tapi cik ni rendah.dan cik seorang yang suke buat aktiviti lasak.kalau boleyh berat badan takkan mempengaruhi aktiviti cik.

  1. berat badan cik antara 45 - 50.tak dpt turun langsung.maybe korang rase berat tu ok la.tp cik ni rendah.di ulangi cik ni rendah.jd, berat camtu da buat cik nmpak gemok.ThumbsDown
  2. biler cik jumpe sedara mara atau kawan2 yang dah lama tak jumpe, semua cakap cik dah berisi.biler pakai baju nampak penuh jeFootInMouth
  3. saiz baju cik skang adalah M.dulu s atau xs.Crying
  4. saiz pinggang cik dah naek 28..dulu 25-26.Frown
  5. lecturer cik kate, cik dah tak boleyh di panggel kecik, kene panggel farida.sebab cik dah tak kecik lagi.AngryFace
  6. budak2 kecik suke gigit pipi cik sebab cik makin tembam.VeryAngry
  7. biler jogging cik cepat penat.Sick
  8. adik cik dah mule panggel cik gemok.LargeGasp
  9. nak ruku' mase solat seksa.StickingOutTongue
  10. cik memang da gemok sket.Angel
_cik kedondong

13 comments:

kuikui said...

aduis klu cik rs gemOk..
ak plak rs ketOt..
huhuhuuuhuhu~

cik kedondong said...

waaa
aku pon ketot maaa

meo188 said...

pipi ok?

pipi xtembam?

cik kedondong said...

pipi?
wooo (:^o^:)..tembam gak
bler senyum da xnmpak mate

Baqis said...

beb. siyesli ko ta gemuk. nede.

cik kedondong said...

woooo
ko ndak tgk rupa ak yg skang
ak uda gemok sket la

Dilla said...

lol..klaka la you.sampai letak pic girl yang gemuks..hehe.

dun worry k freeda?I rase temporary je mende ni..=) you stressed kot.

cik kedondong said...

omg

stressed?
i don't think so

pijie said...

wah...seksi nye gmbar..

syareena said...

gambar ni cik ka?

he3

cik kedondong said...

cis

xkn la cik nak taruk gmba tak tutop aurat

NaDiaHaNuM~ said...

wooo..
sume yg kt atas tuh same laaaaa kite..
tp berat tak cecah 45 lg..
mati woo klu cecah 45..
gemok pendek la haku nnt..
huhuh..
aku da la lg pendek dr ko kowt~

cik kedondong said...

mane de ko pendek
ak lg pendek la
ko xpe
tulang belulang berat
ak ni cam berat kulit lak ak tgk
perot ak pon boncit haaa

cam ade bende lak
hahahha