Sunday, April 4, 2010

Ahad:HARI KELUARGA

selamat Hari Ahad!
walaupun dah terlambat cik nak ucap, tapi cik nak ucap jugak..hahahah..lagipun ni mungkin cuti ahad cik yang terakhir.lepas ni cik kene kerja hari ahad pulak :'_':..takpela.nak buat macam mana kan.pengorbanan untuk memberi khidmat kepada pelanggan ASTRO.hehehhe..

macam dah jadi tradisi, setiap hari ahad, keluarga cik akan pergi jogging.ikut ayah la mana ayah nak bawa kami kan.tapi hari ni cik pergi TAMAN TASIK CEMPAKA dekat BANGI.cik bukannya jogging pon.berjalan je.tapi pusing jugak la satu tasik tu.lagipon cik pernah baca, berjalan dengan laju lebih banyak bakar kalori berbanding berjogging[alasan kuat untuk orang malas ;p].

tapi cik jalan mana boleh tinggal kamera kan.jadi cik pon suke la aktiviti amek2 gambar ni.hehehhe.selalunya lepas je jogging ayah bawak gi kedai makan.breakfast pulak.aktiviti ni memang sangat lah tidak berguna.sebab menambah kan balik kalori yang dah terbuang.keputusannya = kitorang keluar untuk aktiviti keluarga je.itu misi paling penting sekali.hehhe..m

apa kata tengok gambar-gambar yang ada.gamba adik cik yang ACHIK je takde.
cik yang poyo buat muka ayu.
tak tau apa motif gambar ni.
cik dengan adik bongsu cik.senyuman ala-ala tak ikhlas
adik cik faten dengan kawan dia.hehehe..kitorang seret dia sekali.
ibu dengan ayah main kawen-kawen.
ayah: jom balik, kita gi makan
cik: penat je jogging beria-ria.

_cik kedondong

2 comments:

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

alahai romantik ngan mak n ayah adik, still joging bersama lagi, bertuah dapat family penyayang cam gini

cik kedondong said...

hahaha..dulu ayah slalu bz..asek outstation je.ni dah banyak masa terluang hari ahad, jadi buat aktivit keluarga la.

xpe2..akak pon bleyh buat dgn anak2 akak nnt.sambil sihatkan bdn, smbel eratkan hbgn keluarga