Friday, April 9, 2010

jangan ponteng sekolah!

hahahha..tajuk entry nak gempak je.tapi ini memang kes besar punya.nak kata bukan orang Malaysia, sah orang Malaysia.Melayu pulak.tapi ejaan pun salah.kalau ye pon, semak la dulu kan.banyak dah jumpa ejaan salah.nak tengok lebih lanjut meyh lawat group kat facebook ni -------> persatuan salah cakap.

cik dah mula kerja jawab call sorang-sorang.sampai tersyasyul-syasyul cik jawab call.macam-macam perangai pon ada.kalau salah nanti customer call balik pastu dispute.waaaahhhh..cik sangat takut kalau jadi macam tu.sebab cik tak tau macam mana nak jawab nanti.

_cik kedondong

4 comments:

pa'din said...

fiza satu cik....xmau mushroom yer...nak nenas lebey.. hahaha~

cik kedondong said...

fiza habes la din..lempeng ade..mau?

pa'din said...

xpe..tukar...nak patato chess...kasi chess lebey ye...haha..adeyh~ mne ko jumpe tnda harga nih? ak da jd mamai tngk tulisan tu sambil menafsir ape yg nk d sampaikan..mmg lawak yg telus!!!

cik kedondong said...

gambar ni aku amek mase aku makan kat kafeteria kat PEJABAT PKNS kat PJ.kebutulan aku nampak.aku apa lagi.terus snap la.mane nak tunggu.