Wednesday, May 20, 2009

holiday..here i come

kalo nak diikutkan, entry cik ni da kira terlambat 10 hari dari tarikh mula cuti.cik last paper 10 mei.tapi cik gi sambut bday bob malam tuStickingOutTongue.overnite lak sampai nak dekat kol 3.memang gilerConfused jugak la.sebab mata cik tak leyh tahan lama2 kecuali studySick je..heheh..poyo..
esoknya menghantar member2 yang da bli tiket bas yang balik 11 mei cam IMAH(10.30pg), ZIRAH(9 pg), MIRA(9.30 pg) & PAE(10.30-satu bas ngan imah).
punye la cik dok ngantar dorang balik.cik ni tak balik2.dok kat sha alam sminggu lebih.sebab ade kawan cik tumpang umah sewa jap.jadi spanjang cik dok sha alam, keje cik mengantar kawan2 cik balik naek bas.sedih wooo.cik yang dekat tak sampai2 umah lagi.yang jauh2 da bahagia makan masakan mak.

pastu cik kua la ngan budak2 umah cik.shopping sket la kan.maklum la.cik da lama x shopping.pastu kawan cik a.k.a faifai blikan cincin.cincin tu stainless steel wooo..die de ukir kodbar maksud die, forever, i love you..hahha..gamba glap sket lak..akhernya..biler cik dapat balik umah,sperti biase la kemasWink blk.da amek gamba ruang bertapa.tapi xleyh tunjuk la.private maaaSmile..so yang diatas tu sebahagian gelang2Heart cik.hahah..ape kes ntah cik berkenanHalo lak ngan gelang2 biji2 tuh.cam best lak.cik tengah kumpol ni.kalo korang nak tolong tambahHot koleksi pon best gak..wiiieee

akhir kata. cik kedondong mendapati dirinya hampir gemok akibat kebosanan yang melampau.sila cadangkan aktiviti yang sihat supaya beliau tidak bosan dan tidak gemok pabila menuju puncak nanti.
:pandaGeli_31::pandaGeli_31::pandaGeli_31:
_cik kedondong

5 comments:

chocolatecake said...

ak suke gambar tue..
eh comey ler cicin tue..
cik p bg ka???

meo188 said...

banyaknye gelang. sgt stylo

meo188 said...

banyaknye gelang. sgt stylo

cik kedondong said...

chocolatecake-xde2..en. p xbg..dak umah ak kasi..as a frenship ring.so dak umah kitorg sume ade cincin sme style.cme saiz je len

NaDiaHaNuM~ said...

happy holiday! :D