Sunday, December 21, 2008

seluar dalam ko kaler ape?

tajuk diatas tiada kene mengena dengan kisah yang ingin cik critakan.StickingOutTongue
:bofu_09::bofu_09::bofu_09:
cik bengang giler ngan ade sorang budak nih.sakit pulak hatiVeryAngry..tapi nak crite gak.si makcik ni slaloo kondem cik.cik tau cik ni tak pandai, tak chantek [chomel ye],tak mempunyai ciri2 menantu yang diidamkan ibu2 di Malaysia...EYH..eyh ni da mengarut da.salah topik lak.
:bofu_47::bofu_47::bofu_47:
si makcik ni ske cakap cik tak layak buat ape yang cik nak.contohnye: cik sangat minat fotografi.mungkin foto cik blom lagi tahap best.tapi tak salahkan cik impi nak beli DSLRSarcastic?tapi nape die nak cakap cik ni macam nak blagak konon cool sebab ade DSLR.halooo..skurang2 nye ak tak la cam ko.kalo bli barang murah, rase cam orang kampung la, tak class laSick.ko tuh memang pon asal kampung.tak sedar diri.ko tuh yang tak de pendirian.sebok nak ikot orang.tak de keyakinan langsung.
:bofu_19::bofu_19::bofu_19:


_cik kedondong

5 comments:

Aaron Frank said...

ahahahaha..ala,kecik.. ko biar minah tu cakap pe die nak.. kang ko ade DSLR tu snyp gak.. xpon ko gtau die tu xleh tgk bende tu..nnt kang jd bodo.. !! ;p org xreti nk wat pe2 mg slalooo mcm tu... teehehehe!

Lup-duP said...

idot mengamok

Mohd Nasri Md. Nasir said...

err persoalan yg menghantui..
kenape tajuk msti suar dlm?
haha

NaDiaHaNuM~ said...

sabor la yang..
mulut org bukan bole ditutup..

cik kedondong said...

aaron - thanks..malas nak pikir..my money

lup dup - hmm..mmg ak amok gler

mohd nasri - maksodnye ak mmg spesis x amek tau hal dlm2.kalo stakat luar2an tuh xpe la..makcik ni memang spesis dalam pon sebok nk tau

nadia - ak da abes saba dah nyah oiy