Saturday, December 20, 2008

mari mengomen

ni bukan nak komen ape..tapi cik nak mintak la pade sesape yang mengenali cik,kalo nak tegur cik atas kesalahan atau kekurangan silelah bagi tau dengan kadar yang segera.ye lah AWAL MUHARAM da nak dekat.boleyh la buat azam baru.
:pandaGeli_19::pandaGeli_19::pandaGeli_19:
ye lah, yang salah dibetulkan.yang buruk dielokkan, yang kurang di baiki.tak kesah la nak taruk name ke tak.kalau tak puas hati bagi tau la.tapi jangan la mencaci.sapelah boleyh terima teguran kalo dicaci.
:please::please::please:
silelah ye...cik takkan ban korangnye..kalo takot tarok la anonymous.tapi kalo brani tarok la name.cik hargai teguran anda sume..

ouh yeh..cik tak mandi lagi..nak gi mandi..

tata
:pandaGeli_32::pandaGeli_32::pandaGeli_32:

_cik kedondong

6 comments:

NaDiaHaNuM~ said...

aku nk komen nih..
kaki ko pendek ar weyh,kasi pnjang sket bley..kakkakaka..gurau2 jek.. :P

kaki aku pon pendek gaks..sob3.. :(

cik kedondong said...

tu la ko..tp pendek ko kuros
ade pakwe
aku suda gemok dan ditinggalkan
ahaks

NaDiaHaNuM~ said...

eyh,akuu gemok gak arr...
bf aku slalu kutuk aku gemok gk tau!
lg saket ati..
baik tade bf..hahaahhaah..

amie said...

ape ko merepek nie?
xphm aku
hahaha

amie said...

ape ko merepek nie?
xphm aku
ada org kutuk ko keh?
meh aku kutuk dia blk
ahaha

cik kedondong said...

amie- takde org kutok la..kalo kutok blakang bukan dpt pe..baek org 2 ckp je ngan ak..mls nak gado da..

ko nk kutok die?nnt ak cr ym die