Thursday, May 15, 2008

templates

selepas berjalan merata-rata blog, ak mule berkate "apsal blog dorang nih chantek n meriah sangat?camne dorang buat?".dan bermulalah pencarian di google dan yahoo pasal blog layout.gilakan aku?tak leyh tengok orang best sket.musti nak buat lebih atau same taraf ngan oranga laen.ni envy spesis ape lah.

berbalik pada cerita blog layout maka bermulalah pencarian menggunakan enjin pencarian...[aissshh terlebih sudah]hahaha.habes lah aku godek dan sebagainya.pastuh biler di previewkan hek eleyh...kene oter balik.sungguh lah menyakitkan ahti.dengan link hilang dan sebagainya yang entah pape.maka berbaliklah aku pada kejadian asal.iaitu kosong sahaja.agaknye sampai seribu tahun pon camni la ghope blog aku..lantak lah.janji aku bahagie...*wink*wink*

xoxo
~keCiL~

No comments: