Tuesday, January 8, 2013

Aku rindu

Salam

Gambar dibawah adalah tiga hadiah dari rakan yang berbeza. Bunga matahari dari ayong kawan masa diploma, pemberat cam klcc tu dari kak nad masa degree dan bebola angry bird dari kak eka geng br1m dulu.

Cik letak dekat meja kerja supaya dekat dihati. Rindu kawan-kawan cik dari sekolah rendah sampai lah kerja terakhir di LHDN Shah Alam. Yang geng br1m ni senang jumpa, sebab kadang2 diorang suka buat event. Paling cik rindu kawan masa degree, imah mira zirah eza linda.

Entahlah.. kekadang masa berlalu terlalu pantas, dan kekadang cik terleka dalam mengekalkan silaturrahim. Bila belek2 gambar lama, sayu rasa nak menangis je. Tak sangka bermacam dugaan dan ujian cik dah lalui sepanjang hidup. Cik kenal siapa kawan, siapa sahabat. Kena tipu, tikam belakang, kawan susah senang, kita akan kenal bila kita belek kenangan lama.

Tapi kenangan dah jadi satu sejarah dalam lipatan memori. Tak ada siapa dapat hapuskan, cik sendiri tak dapat walau sakit dan perit macam mana  sekalipun. Moga2 dapat berjumpa lagi rakan- rakan lama. Masing2 dah beranak pinak dah. Hehehe.

Aku rindu korang semua. Doaku untuk semua sihat sejahtera dilindungi Allah.

No comments: