Wednesday, June 2, 2010

konvo cik kedondong!



jeng..jeng..jeng..hari tu cik dah cerita pasal konvo adik cik kan?kali ni nak cerita konvo cik pulak.hahaha.konvo cik jatuh pada 30 mei 2010 sidang ke-17.betul-betul sidang terakhir.sidang petang pulak tu.memang penat habis lah cik.dah la cik bekejar amik gamba dekat bintang,lepas tu pegi pulak konvo.nasib sempat.apa kata tengok gamba, sambil tu cik meraban sikit ok?


masa ni cik baru je sampai.geng-geng lain dah siap pakai jubah dah.cik ni masih terhegeh-hegeh nak pakai jubah.nak salam mak en.jambu pun tak sempat.[attemp untuk mengorat bakal mak mentua tidak menjadi kerana perangai tidak sopan.kene reject la cik nampaknya]

jubah dah siap pakai.amik gamba puas-puas sebelum kumpul kat HEP.

cik eza, menjadi mangsa fotografer tak bertauliah dan tak berbayar.tapi en. ambu dah belanja makan.ok la tu.


dengan kawan baik cik, saimah.lepas ni tak tau la dapat jumpa ke tak

kekasih yang sedang di lamun cinta.

4 orang kawan baik.duduk satu rumah dulu.tapi zirah pulak takda.

kawan cik masa diploma, ida.kemain susah nak jumpa dia.tapi kedai makan dekat meru.tomyam dia sedappppppppppp sangat.cik dah terliur dah bila teringat.

dalam dewan.tahap boring gila nak tunggu VVIP ngan segala tetamu kehormat nak sampai.dah la masuk pukul 1.pukul 2 pun tak mula lagi.haih..

boring tahap gaban la ni.masig-masing buat hal sendiri.

tengok pulak drama.macam-macam drama kitorang tengok sementara nak mula majlis.ada yang sedih, ada yang kelakar.

yess!!!VVIP akhirnya sampai.penat berdiri.dah la pakai kasut menyakitkan kaki je.

sempat lagi dil senyum tu..ish..ish..

kami dah dapat.korang masih beratur.hahahah.gelak jahat cik.dah la tak sempat nak feeling.tiba-tiba je dah mula kene beratur amik ijazah.ingatkan lama lagi.dah la siap ada budak jatuh atas pentas.satu dewan nampak.nasib la die ANC.memang dapat tepukan gemuruh la.

cik dengan budak rumah cik nisa.nisa, ko pandang mana tu?

gila tahap boring sampai masa orang lain nak amik diploma, kitorang dok belek-belek buku ape tah sampai tak tau ak belek ape dah.sudah la dahaga sangat2.

cik dengann housemate masa kat puncak, mira.

habis je majlis pegi makan sampai puas.makan macam tak hengat.tepung pelita dia sedap weyhhh.

panjang je makanan.tapi tak ramai pun yang makan.

pejal dah pulang jubah sebab nak balik.mini pun nak balik.yang lain semua dah hilang.dapat amik gamba beberapa kerat je.

kenapa gamba korang cantik ni?aku jeles tau tak?

habis dah konvo.boleh cari kerja baru.hahahahah

_cik kedondong

3 comments:

nur said...

waahhh.. best gler konvo.. jeles nyer.. kite lagi 1 thun stgh lg nak konvo.. huisshhh.. congrates yea...

nfahk~ said...

congratz cik! aku lambat lagi..huhu...

cik kedondong said...

nur-takpe..blaja rajen2 nanti cepat la habes..heheh

anne-rileks..enjoy la waktu blaja.keje nnt malas pulak