Tuesday, June 30, 2009

aku marah ni!



haiyaaaaa...untuk kesekian kalinya, biler nak mula sem je, cik musti naek angenVeryAngry dengan pengurusan UiTM..dah tak tau nak cakap pe da..ThumbsDown
:bofu_19::bofu_19::bofu_19:
masalah kali ni plak pasal pendaftaran grup.bleyh pulak major kos cik takde grupUndecided..ni ape cite ni?kalo minor takde tak pe gak..ni major kos..kitorang ni nak dok kat mane?nak kasi repeat keCrying?
tolonglah kos tutor ku.
:bofu_24::bofu_24::bofu_24:
biler kitorang asek datang ngan problem,nak setel awal2 die hilang tah ke manaConfused.takkan last minit baru nak buatSarcastic.penat la.kitorang ni dah final sem.jangan la sebab kesilapan admin,kitorang nak kene tambah lagi 1 sem..memang ade yang kene tinju ngan cik nanti..
:bofu_09::bofu_09::bofu_09:
banyak hal yang datang tetiba sampai merunsingkan semua orang..oenat tau.dengar janji palsu.kos cik kene hantar ke puncak alam.mase nak kene hantar tu kemain la janji bagai.cakap kenderaan boleyh bawak la, bilik tak yah bayar la.sem depan baru bayar la.tempat best la.
:bofu_35::bofu_35::bofu_35:
GAMPANG btol..last minit cakap kolej kene bayar lak.Rm420 lak tuh..ingat murah ke?cakap la awal2..senang kitorang cari duit..cik yang pt stakat bayar yuran je ni pe cite?
:bofu_30::bofu_30::bofu_30:
nak kene tampar..marah betul cik hari ni.
:bofu_46::bofu_46::bofu_46:
_cik kedondong

7 comments:

meo188 said...

trukkan... keje diorg buat mcm sistematik. poyo pule tue :(

NaDiaHaNuM~ said...

wtf..group tade dlm system ke?
mcm sengal mgt kt uitm nih..
tsskk..
sabar k,dear!
insyaAllah..nnt msti settle nyer..
wlupon lambat..
ishh..

eatmyshort said...

uitm kdg2 mcm pantat..aku rasa cm nk sepak jer
neway, good luck!

cik kedondong said...

meo-tu la..bile kite marah2 die ckp student xde adab..kalo da ckp byk kali..tp buat keje macam siput h1n1..pe jadahnye

nadia-sian kat ak..da final sem camni lak jadinye..kos tutor ak pon lmbat je nk bertindak

cik kedondong said...

amie-memang pun..ak rse nk bakar

bananasplit said...

syg...xelok la marah2 ni.hehehe..
nati da xcomel da.

cik kedondong said...

ceyhh
penat taw
tiap2 sem bnde sme je