Saturday, February 21, 2009

Terjah: GENG'S CORNER

gamba depan restoran.cik pegi malam.jadi tak nampak la gamba depannya

tadi cik dinner kat GENG'S CORNER dengan housemate cik. cik ni excited sket bab2 GENG ni.pendapat cik interior die agak cantek dan kemas.tapi kurang nampak la theme GENG kat situ.tapi ramai jugak yang datang.majoritinya keluarga dan anak-anak yang minat sangat dengan UPIN & IPIN.
GENG'S CORNER interiormenu card GENG'S CORNER
nisa dengan cik.gamba gelap sikit sebab kitorang gelap, pastuh lighting ade kat belakang.
faifai[esok nye birthday die] dengan bf[pian a.k.a dan]
menu yang kitorang order.
kalau ikut menu die biasa je.harga pon boleh tahan la.berbaloi nak makan.lagi pun rasa die boleh tahan sedap.tak rugi la kalau nak makan.cik pun risau gak.sebab cik yang beria ajak diorang pegi makan kat situ kan.kalau tak sedap tercalar la maruah cik.tapi nasib sedap.
burrrrpp...alhamdulillah kenyang.
pendapat:
pada cik ada juga yang perlu di perbaiki.macam menu card, perlu dikemaskinikan.biar la nampak cantik sikit.sebab menu card die ade yang da tercabut.mungkin owner patut buat pelaburan sikit. overall cik puas hati dengan restoran ni.

kalau restoran biasa susah orang nak pegi dan sampai.sebab die ceruk sikit.jalan nak masuk die belakang TESCO EXTRA SEKSYEN 13.tapi sebab die dekat dengan LES COPAQUE dan cerita GENG da mula naik, jadi secara tak langsung restoran ni pon dapat la naik sekali.

harap makanan die sentiasa sedap.jangan hangat-hangat tahi ayam je.heheheh

*bon appetite*
___________________________
rujukan
geng's corner

3 comments:

Helmi Razali said...

nasik apa yg ada air tu? Nasi goreng campur sup ke? Terliur tengok.

cik kedondong said...

tu lah nasi goreng latna
sedap seyh

uDeshaH said...

hai..salam..terima kasih kerana bg sokongan pada kami di Les' Copaque dan juga syarikat yg sewaktu dengannya..haa..kalau dtg lg ke Geng Corner, singgah2 laa pulak ke World Of Geng..ade jual byk merchandise kami..terima kasih!!