Sunday, February 22, 2009

TAMAN PERTANIAN BUKIT CAHAYA, SHAH ALAM

setelah beberapa hari merancang nak berjalan dan merehatkan minda, akhirnya Taman Pertanian Bukit Cahaya Seri Alam jugak yang dipilih.yang ikut aktiviti jalan-jalan ni cik, zirah, imah, peah, pejal, mira, pijie[kitorg pakse die ikot], dan jugak bob.

mula-mula sampai ingat nak naik beskal, skali beskal dah abes daaaa..terpakse naek bas.muncong jugak la zirah..hahahha..1st check point [ewah..cam explorace lak] kitorang kat PERKAMPUNGAN BUDAYA.dah memang dasar gile kamera kan, dekat papan tanda pon kitorang amek gamba.zirah la.hahaha..salahkan die lagi.kat dalam tu banyak la rumah kitorang amek gmba.macam2 gaya ada.

ape kate korang tengok kat bawah ni.

dah puas kat PERKAMPUNGAN BUDAYA, kitorang pegi TAMAN CENDAWAN atas paksaan pejal.[kali ni kite salahkan pejal lak]kat sini kitorang posing2 kat atas menara yang tinggi tu.ape ntah namenye.silelah tengok kitorng posing lagi..haih..cik nampak gemok plak.kitorang siap lawat bilik tok semai cendawan tuh lagi.sempat la jmpe dengan pengurus rumah cendawan tu.banyak la jugak kitorang blajar pasal cendawan.
then, kitorang pon pegi la RUMAH EMPAT MUSIM[ni imah ajak..die suda merengek banyak kali].tapi frust lak.die dah tukar musim.jadi tak dapat tengok musim salji.jadi kitorang posing2 je kat situ.pasni xtau la nak jalan kat mana plak.

p/s:follower cik dah berkurang.musti blog cik makin mengarut.
_cik kedondong

2 comments:

Suhaila said...

nice...
canyek gambar.
sonoknyer dapat jejalan...

Suhaila said...

nice...
cantek gambar.
sonoknyer dapat jejalan...