Wednesday, September 24, 2008

perlukah?

aku dah penat la.penat tau tak?macam aku je yang asyik pikir pasal orang.orang lain semua pentingkan diri.rase macam aku ni baik sangat.tapi aku rase tak pon.kadang2 aku penting kan diri,tapi nape bile aku penting diri sket, orang dah mule mengata.sedangkan diorang?

aku tak paham la.memang sifat manusia atau sifat bangsa melayu?aku pon melayu.kenapa perlu tanam sifat macam tu.aku tak nak kalau sifat tuh patut ada dalam diri orang melayu.cakap pandai.kenapa ya?ke aku yang sebenarnya penting kan diri?[mengikut kata diorang].entah la.kalo rase tak puas hati cakap la.mungkin aku akan marah and susah nak terima mase tu gak.mungkin aku akan rase camni..
:bofu_09::bofu_19:
tapi bila aku dah sejuk sket..aku akan fikir apa yang korang tegur.kalau untuk kebaikan teguran tuh, insya-Allah aku akan cube ubah.tapi jangan la cakap macam kau sorang je paling bagus dalam dunia ni.pening la.

entahla.kekadang rase penat biler nak puaskan hati orang.hati aku?


cik kedondong

3 comments:

Marzuki said...

nape ngan akak aku sorang ini?

miss kedondong said...

dik oiy..
penat tau asek nak puaskan ati orang
smpai keje tergendala
kalo xtolong
die punye cakap mcm la ak xpenah tolong pon
mara la nih

Baqis said...

ida tecik. jgn mara-mara. hilang seri 'birthday girl'. ahiks.