Thursday, April 17, 2008

*proses penepuan otak*~bak kate kak nad

belajar..belajar..belajar..sampai otak tepu..dah nak melimpah, nak pecah, meleleh sume ade.taktau nak ckp pe..tapi yang penting aku sangat penat belajar.proses pembelajaran tanpe henti..dari umor 5 tahun masok tadika sampai la skang da degree..umur pon da 22 tahun.nak cari pakwe pon x sempat..sebab muke asek tensen nak blaja. bekerut2 cam da nampak tue naa aku nih..ntah la.biler ak bleyh rehat dari memikirkan subjek2 yang berat mate memandang, berat lagi otak yang belajar.

budak2 umah pon ak tengok cam da penat..asek online je x brenti..blaja ntah biler.aku ni xde keinsapan diri kot.malas je manjang..nak kate aku kua banyak tak la pon..melepak je aku.orang ajak kua malas.xtaula..

de sesape nak bagi semangat pade aku?

sayang
~kecik~

1 comment:

Anonymous said...

yeah.......mari sma2 kte tepukn otk.......ku pn dh pning + rsau ag coz bru 1 sbject stdy dh bosan......
mlsnya nk bkak gastro ni.......asyk ym je ku ni....
HELLO KITTY TOLONG AKU............
pe2 pn gd luck tuk exm yg bkl mnjlma lg bbrpe ari ag.......
mari brjuang hbs2san!!!!!!!!