Sunday, March 15, 2015

Apa jaminan Shaklee?

Assalamualaikum

Dah lama tak update blog. Heheheh.Padahal banyak kot draft. cuma entry tu agak panjang, jadi cam update sikit-sikit. Tapi malam ni macam mood nak update jugak. Tapi macam nak cerita pasal Shaklee.

Seriously cik faham ada orang yang annoy gila dengan Shaklee lagi-lagi ada SID yang buat hal. Tapi macam cik tak boleh nak kawal perangai orang. So, kalau nak beli supplement dan dapatkan konsultansi yang elok-elok yang betul, sila cari SID yang betul macam cik.

Banyak sebab kenapa semakin ramai pengguna Shaklee ni. Sebab Shaklee sendiri bagi jaminan dengan produk dia. Ingat senang ke nak letak jaminan kat website ke apa? Orang boleh print screen lepas tu bawak saman tau kalau tak jadi. Tapi cam Shaklee berani je buat kot. Sebab apa dia berani?

Sebab dia buat dan jalankan ni:

Kami menguji setiap bahan baharu untuk mengesan lebih 350 bahan cemar berbahaya.Kami menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan tertinggi sebolehnya.Kami telah melaburkan lebih $250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Dan apa lak jaminan yang Shaklee bagi?



 Sentiasa Mesra Alam


 Sentiasa Selamat


Sentiasa Berkesan

Yang Menyembuhkan sudah tentulah Allah. Tapi kita pun perlu berusaha untuk mencari penawar yang baik buat kita. Dan nak mencari tu bukan senang, kita dah sakit takkan nak amik yang tak tentu hala kan? Nak tambah penyakit lagi ke? Jadi untuk makanan tambahan semulajadi, memang cik pilih Shaklee. Bukan takat cik je, ibu ayah cik pun makan Shaklee jugak selain daripada makanan sunnah yang lain.

Alhamdulillah, semakin baik kesihatan diorang. Jadi cik pun tak de la ragu-ragu sangat. Kita mencuba je kan?

http://www.shaklee.com.my/about/


----------------------------
Jika anda perlukan nasihat berkenaan Shaklee, boleh hubungi saya ajen sah Shaklee anda:

Farida Tarmize
Shaklee Independent Distributor : ID1081732
Whatsapp / Telegram only : 0163265401

No comments: