Saturday, June 29, 2013

PLKN: Reunion

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah berjaya jugak cik update blog walaupun schedule. Tapi tak kisah lah pun kan. Takut kang tetiba cik sibuk pulak. Pada 21 jun lepas cik berjumpa kembali dengan sebahagian dari Platun 12 Kompeni Bravo PLKN Kem Kuala Kubu Bharu. Kira ni member2 kamcing jugak lah kan. Tapi ni pun tak ramai.

Dah 9 tahun kot baru dapat jumpa. Nasib ada orang sudi teman cik. Nak keluar malam memang tak mungkin la kan. Hahahha. Jadi meyh tengok rakan2 lama yang tak berubah muka diorang. Tapi cuma mengalami pertambahan berat dan saiz je termasuk cik. Hahahha.

Nik dan Priya.
Kian Kiat dan Chee Kin
Cik yang tak malu tibai makan awal2 sebab lapar. Padahal makan chocolate lava je. Hahaha.
 Sook Teng. Why?? Why??? 

Kitorang berdating di Fullhouse Sunway Piramid. Pergghhh.. lama tak gi fullhouse. Tapi sayang cik dah kenyang. Jadi tak dapat nak makan sangat. Pau pinggan orang je. Hahaha.

Bila dah berjumpa kan memang banyak lah kenangan diungkit semula. Sambil tu bercerita apa yang berlaku dan apa yang dibuat sekarang. Memasing dah berkerjaya. Ada yang dah ada bisnes, ada yang dah berkeluarga. Tapi memang rindu lah kenangan kan.
Semoga persahabatan ini kekal selamanya. PLKN membuatkan cik berkenalan dengan ramai rakan2 dari seluruh pelusuk Malaysia. Berbagai bangsa, agama, bahasa ibunda. Kitorang belajar banyak sangat sepanjang 3 bulan kitorang bersama di Kem dan UPM.

Lepas ni kita buat lagi eyh??? Tapi kena jemput ramai lagi lah. Baru kecoh sikit. Hahaha.

No comments: