Sunday, May 9, 2010

SELAMAT HARI IBU

selamat hari ibu kepada semua ibu-ibu yang bertuah dan berjaya menjalankan tugas dengan jayanya.cik nak ucap kan jugak pada ibu cik, terima kasih sebab sayang kakak bila takde orag sayang, pujuk kakak bila takde orang peduli, bagi sokongan bila semua orang tengah menjatuhkan kakak[bai..ayat macam kau artis orang nak jatuhkan]

tapi ibu cik takde pulak hari ni.dia ada kat kampung.esok baru jumpe.sebab hari ni cik balik keje pukul 12 mlm, mesti ibu dah tido.bila cik dah keje kan, cik cuma rasa nak belanja ibu makan, belikan barang untuk ibu, apa-apa je lah yang ibu nak cik macam nak bagi.[ayah pun sama.jangan marah ayah.nanti ada entry khas untuk ayah jugak.tapi tunggu HARI BAPA...hehehe]

_cik kedondong

4 comments:

bEEdLE d' bARd said...

blnje mak je ke ???huhu

meo188 said...

slmt hari ibu

cik kedondong said...

bard-satu family la merasa kalo blanje ibu.hehe

meo-selamat hari ibu =)

Lovely Bella said...

hehe nice blog dear.. udah di follow :)