Saturday, February 7, 2009

air terjun sg. gabai

salam semua.hari ni cik dengan kawan-kawan kelas pegi mandi air terjun sungai gabai.takde pape acara istimewa pun.saje je pegi mandi.ye lah dah final year kan.jadi nak lepak2 merehatkan minda lah.otak cik memang dah serabut-serabai dah pikir pasal assignment la.assignment pulak pegi makan kat restoran.best kan?tapi tau la.kalo dah makan.

kitorang gerak pukul 9 tepat.ketua projek cakap suruh kumpol 8 depan speedmart seksyen 7.cik sampai pukul 8, sorang pon tak de.ceyt...janji melayu betul.cik malas la nak cerita.meyh tengok gamba.banyak lagi gamba.tapi bateri kamera cik dah kong.nanti cik amek dekat kawan2 cik, pastuh cik upload lagi okeh..

eyh...macam la korang nak tengok sangat.lantaklah.cik nak tunjuk gak.cik malas nak edit.

antara manusia yang terlibat dengan acara mandi2 terjun sungai.kitorang macam GENG BAS SEKOLAH.
signboard sebelum masuk simpang air terjun
gambar saje-saje tangkap mase dalam bas.boring seyh.posing sebelom panjat tangga.mengah2 naek tangga..peluh macam hujan seyh..bernafas macam nak pakai tangki oksigen.. berenti kejap amek gamba air terjun..tinggi wooooohh..masak2 pastuh makan, pastuh mandi lagi, pastuh menggigil..
mandi-manda sampai biru.

___________________________
rujukan
GABAI FALLS

_cik kedondong

11 comments:

suffyan razzaq said...

best2...buleh pegi lagi pasni..seronotnyeee..

cik kedondong said...

alah pasnih kite gi tempat len la plak
takkan nak gi gabai lagi
mampos panjat tangge lak

apisz said...

bestnya..esok nak pi sg tekala lah...jom??

(^_^)

sickchild said...

bahhhh.
aku nah gi uh gabai.
ramai gila org tatau nak salin spender kat ne. hahaha

cik kedondong said...

apisz-sg. tekala?
ala..lmbat ajak la..mls lak

sickchild-giler ah..ak tuka blakang kwn ak je..die kaber pakai kaen

A S M said...

kt ne nie

nfahk~ said...

best gak ek..air die keladak x?
t nk wat class picnic kt ctu gak lah...

cik kedondong said...

A S M- enchik..kan dah tulis kat situ air terjun sg.gabai..siap ade web lagi kalau nak tau kat mane.
gabai letak kat hulu langat..terima kasih

nfahks-mane de kladak.kate pon air terjun..kalo ko larat panjat tangga leyh la bawak dak klas ko..kalo x, pegi je tekala..

meo188 said...

ayunye posing di air terjun

shamimi said...

Sbnrny mmg mahal belajar diving tp berbalo sbb lesen diving blh renew plus blh diving kt mn2 pulau yg ada diving shop.

Klu package diving Rm1200 klu x package rm900.

Nk th lbh lanjut just msg at ym.
momo_wt@yahoo.com

cik Barefoot said...

bestnye g air terjun!!!!