Thursday, December 24, 2009

kerja sampai mati!

penat jugak kerja ni walopon kadang-kadang orang tengok simple je.tapi kalo salah sendiri tanggung la.zaman keje dah tak sama macam zaman praktikal.praktikal kita belajar.apa-apa yang jadi kita takkan dipertanggungjawabkan.supervisor yang kene.pastu kite kene marah ngan supervisor.bile dah keje, sume kene bertanggung jawab sendiri.takda istilah 'itu die yang buat!'..

cik pon taktau keje ape yang cik nak sebenarnye.biler dah keje,abes blaja, baru cik tau, cik ni ada cita2.tapi dengan keadaan ekonomi,cita2 cik terpaksa diletak ke tepi.janji dapat keje rezki halal dan boleyh tanggung diri sendri dan balas jasa ibu ayah.tak banyak pon sket je la.cik nak hantar ibu ayah cik gi mekah.biar diorang pegi masa tengah kuat lagi.biar diorang dapat buat ibadah sepuas hati diorang.

itu janji cik biler keje.jadi cik harap, duit gaji cik tu dapat tampung bayar ptptn dengan hantar diorang gi mekah la.insya Allah ada la rezki cik.harap2 ada la keje yang berbaloi dengan gajinya nanti.

p/s:hati cik tengah sedih sangat.runsing memikirkan banyak perkara.
p/s2:taksangka cik guna ayat runsing.

_cik kedondong

1 comment:

FaizalSulaiman said...

sabar ye cik.insyaAllah ada rezeki kamu nanti. Tuhan suka menguji hambanya yg dia sayang. sabar okey:-)