Thursday, October 9, 2008

tolonglah!!

aku dah tak tau nak ngadu kat sapa.YA ALLAH! sedih giler aku.macam2 dugaan biler exam nak dekat ni.apalah masalah skang.aku sampai tak paham.aku tak usik die pon.tapi nape nak buat kitorang camni?entahlah.aku pon tak tau siapa yang salah.mungkin kitorang salah.ye bak kate die,die saja yang betul.kami salah.

sedihnya aku hanya tuhan yang tau.penatlah.nape ni?aku nak citer pon takot nanti orang tu bace.aku letih lah dengan salah paham ni.tolonglah redekan hati aku.ak dah tak larat dah.

cik kedondong

8 comments:

aniely said...

ih ape kes nenek?

cik kedondong said...

adohai
entahlah
ak xtau nak ckp pe

Marzuki Melarang said...

apa barang sedih

cik kedondong said...

marah ni
tp xleyh nk tulis
takot orang ituh bace

fARHaNALiCiOus said...

aha. nampak nya kita juga ade kemisteri. nak cite tapi takut orang tu baca. kang makin huru hara. adesh~

cik kedondong said...

farhanalicious-btol2..kang jadi isu..xpon ade org bce,pas2 putar belitkan plak.

GurL-FriDay said...

freeda, what happened? i hope everything goes well for you. banyakkan bersabar, okay? anyways, bonne chance for your exams!

cik kedondong said...

i don't know yana..too much salah faham..merci yana..
but i already ruin my 1st test..need 2 do well in my french exam