Monday, July 7, 2008

perlukah?

kenape kisah lame perlu diungkit dan diulang kembali?
hanye mengoyakkan kembali luka dijiwa yang baru sembuh
aku sangat penat dengan semua kisah yang diungkit
tolonglah pergi jauh dari hati aku
tolonglah jangan datang lagi dan berjanji palsu lagi

aku dah penat menangis kesalahan diri
aku penat meratap kesedihan yang kau berikan
aku lelah mendengar ungkapan dari bibir yang lahanat itu

tolong pergi jauh dari sini
jangan mainkan perasaan aku lagi
jangan mainkan perasaan dia lagi
jangan buat aku jatuh cinta lagi

cinta yang lepas sangat menyakitkan
cinta yang mendatang sangat menakutkan
cinta yang bermula sangat memilukan
cinta yang berakhir sangat menyedihkan

nukilan sakit hati diganggu pakwe lame..

xoxo
~keCiL~

2 comments:

Anonymous said...

alamak!me bru je email pg td,tny ade bf x..sorry2!me xtau.

nasihat me for u sis,jgn dlayan kalo laki tu pnh wat kite skt ati.me doakn u k? *hug!*

farida tarmize said...

thanks dilla
i x layan pon