Monday, May 12, 2008

anorexia nervosa

hari ni aku bukan nak bercerita pasal penyakit diatas tuh,tapi pasal aku yang kemungkinan besar untuk menghadapi penyakit ituh. ohohoh.ituh adalah penyakit mental.semua disebabkan pengaruh dari televisi dan model yang tulang ikan.ituh sangat menakutkan.aku sangat takut sebab berat badan aku da naik dengan mendadaknya.dari berat 43 ke 47 dalam 2 minggu.fikir la ape yang aku melantak.aku pon tak tau.yang pasti mungkin banyak sebab dah lame aku tak makan masakan mak ak.

nak dijadikan satu cerita, aku pegi la menimbang berat badan kat bilik ayah ak.bile aku tengok je nombor tuh,aku cume rase nak muntah je.uishhh.da nak berpinar mata aku.mungkin 47 tak lah berat bagi korang.tapi untok ak yang bersaiz rendang nih, memang la da nampak gemok.haih...da la nak dekat konvo.tak kan nak gemok kot.abes la baju aku.giler ah...kene puase ni.takmau aku ikot prangai orang2 yang tak betol.jolok2 tekak.berdiet dengan care yang sehat.

go!go! keCik...

xoxo
~keCiL~

No comments: