Sunday, April 13, 2008

study week

study week suda bermula..yah..itu yang ditunggu2.tapi bermulanya study week, maksudnye bermulalah penderitaan sebagai seorang student..lebih2 lagi aku yang mengambil 9 paper..buley pengsan nak blaja..da la 4 hari berturut2 dgn 5 paper didlmnye..paper plak giler babeng nyer tough..jangan fail suda la aku ni.takmau aku extend 1 sem...bleyh giler aku..



biler abes exam aku kene pikir nak cari keje lak.sem depan da la banyak nak pakai duit..bleyh pengsan aku neyh..ne nak korek duit.ngan ptptn yang x cukup tuh..nk bayar yuran pon xlepas.nak pakai duit tok advance food lg.tok pastry and confestionery lagi..haih..buleyh bangkrap ayah ak ni.silap ari bulan aku kene cr sponsor lak..ahahahha..memang da giler aku ni.



nak bli kamera lagi..nak cr duit kat ne neyh?aihhh..pe kah masalah ku?





sayang
~kecik~

No comments: