Wednesday, March 19, 2008

birthday party fairus nadiah


21/02/2008 adelah bday si fairus nadiah n ituh la 1st time aku smbut ngan die..coz kitorg br dok seumah.b4 this kitorg len klas n len bilik..so cm x knl sgt.huhuuh

memule mlm bday tuh kitorg sambot la kat dataran shah alam.ye la kami kan tak mampu..hikhikhik...but 2morrow nyer si dan a.k.a pakwe faifai tepon dan mule merancang sgalenye.ye surprise party tok faifai.kiterang buat kat naluri cafe kat sek 9 shah alam...tempat tuh best la.casual n rileks...hahaha

faifai punyer tekezut la.tapi aku da xlarat mkn.coz mase lawat site ngan dan(...cewah...sbenanye tgk tmpat surprise..ye la aku yg kene bwk), aku da minom sejag besa air bandung..nak kembong prot aku.

tapi mlm ituh berlalu ngan sempurna..ahaks..ntah pape la aku..da la cite da basi..biala aku x kesa..nk cite gak...cam sonok je de pkwe..tp aku mls la.boring kan.

sayang
~kecik~

No comments: