Sunday, March 22, 2015

GST dan Income Tambahan


Assalamualaikum

Bila sebut je GST semakin ramai gelisah. Belum pun gst rata-rata pengguna ramai mengadu, harga dah mula naik. Maksudnya harga naik sekarang, lepas GST kita pengguna akan bayar lagi tinggi. Bukan setakat barangan di kedai-kedai berjenama, barangan runcit yang dikatakan tak kena GST pun dah mula naik harga.

Kalau nak cerita pasal GST memang lah tak habis. Kita sendiri tak tahu kedudukan ekonomi selepas GST. Tapi memang akan nampak perubahan, dan agak terasa jugak lah nanti. 

Bagi menyediakan diri, lebih baik mula cari pendapatan sampingan. Pendapatan yang kita suka nak buat. Yang kita cinta, sampai hari-hari rasa nak buat je. Hari-hari seronok nak buat. 

Buat mereka yang pernah gunakan Shaklee, dah jatuh cinta, teringin jana pendapatan sampingan dengan Shaklee, boleh PM cik 0163265401. Kita sama-sama merasa pendapatan sampingan. Apa yang buat cik jatuh cinta dengan Shaklee, ialah kita dapat bonus mengikut apa yang kita usahakan. Banyak kita dapat berkongsi dan jual produk, ,maka banyaklah bonus kita. 

Insya Allah. Bak kata master cik, KAMI NAK SERIBU DAYA, KAMI TAKNAK DENGAR SERIBU ALASAN. 

Man Jadda Wa Jadda
*Siapa berusaha dia pasti berjaya*


Farida Tarmize
Shaklee Independent Distributor : ID1081732
Freelance Makeup Service
Whatsapp / Telegram only : 0163265401
 Email : makeupbyidatarmize@gmail.com

No comments: