Thursday, January 24, 2013

Jamuan lagi!!!

Salam semua.

Selamat Menyambut Maulidur Rasul. Moga Allah sampaikan salam dan selawat kita pada Junjungan Nabi Muhammad s.a.w. Moga kita tergolong di kalangan umat yang mendapat syafaat dari Baginda di akhirat kelak. Semakin banyak kita berselawat, moga makin dekat kita dengan Baginda.

Amin.. Amin Ya Rabbal al amin

Perghhhh..jenuh menaip guna semakfon..entry kali ni cerita pasal jamuan lagi. Penat weyh asik makan. Nak tak nak terpaksa jugak makan. Wahahha..alasan. tak pelah. Ni yang di namakan 'rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari'. Tapi kena hati-hati gak rezeki jenis apa. Jangan rezeki haram pun dibedal.

Tapi rezeki ni confirm halal. Sebab Puan Rusilah belanja. Jimat duit. Seronok betul sebab dapat makan free. Hehhe.

Korang tengok la gambar. Sebenarnya lauk banyak kot. Tapi sebab dah lapar sempat ambil 4 gambar je. Lepas tu kami makan dekat tingkat 9, ruang untuk duduk makan pun terhad. Apa lagi, ada yang makan bersila. Memang feeling kampung. Siok betul. Terima kasih Puan sebab belanja. Moga dimurahkan rezeki.

Habis kenyang makan, mata kuyu. Nasib call tak sibuk. Jadi dok selesaikan kes saringan je. Rezeki..rezeki.. penat pulak menaip. Sorry lah, gambar pun tak banyak dah. Semua buat kolaj je senang. Kang ada yang pantas je curik.

No comments: