Monday, April 12, 2010

25 haribulan

lambatnya nak sampai hujung bulan.cik punya duit dah tahap genting dah ni.

macam ni la agaknya ayah cik rasa dulu.tapi cik lak dok minta duit je kat dia.sekarang bila dah mula kerja baru la nak menyimpan untuk kahwin la[hahahaha..malu nye cakap simpan duit nak kahwin (~^_^~)], nak beli kereta la, nak beli rumah la.bila dah tolak-tolak semua termasuk PTPTN, tinggal lah beberapa kerat je duit cik untuk shopping.tu pun nasib la dah tolak duit makan sekali.kalau tak.memang parah la cik.

mesti ada yang pelik gaji cik pun tak cukup.hehehe.sebab cik rasa cik bayar PT dengan menyimpan dalam ASB banyak kot.tu yang tinggal sikit.tak pe lah.untuk masa depan.PT habis tahun depan, ada la lebih banyak lagi.sekarang nak beli barang pun kene berkira jugak.tak boleh main labur je.silap-silap hujung bulan kene pakai GIRDLE lak.hahahha.

_cik kedondong

2 comments:

nfahk~ said...

hari jadi ejoz adalah hari mintak duit sedunia :(((

cik kedondong said...

apsal lak?