Wednesday, January 6, 2010

2010



tahun 2009 patot menjadi pengakhir pada kesedihan cik,tapi rupenye tak..segala kesedihan dibawa kehadapan [macam akaun lak] ke tahun 2010.
cik tak habis2 menangis.macam2 dugaan, sampai hati cik rasa tak larat nak menanggung.

gambar cik giler poyo..apsal tah cik emo sangat hari ni.sampai mengalir air mata cik.ish2..bengkak nanti tak dapat gi keje pulak.

cik pon da lama tak shopping.duit gaji lambat lagi dapat.cik pon tak tau la nak apply keje ape.sape2 ada cadangan nak hantar resume kat mane2 lagi x?cik tak mintak gaji banyak sangat,sebab cik tau pengalaman cik pon tak banyak mane.tapi harap gaji tu dapat la nak menampung membayar hutang dan jugak perbelanjaan cik dok kat sini..

bunyi macam la cik ni dok umah sewa kan?padahal dok ngan ibu ayah..ish2..itu pon nak mengadu kat blog.biarlah.sapa nak baca, leyh baca.sapa tak nak sila lah tekan apa2 butang yang dapat membawa anda keluar dari sini.

ok2..cik da lapa..

p/s:azam tahun lepas nak diet..terpaksa carry forward tahun ni.masih tak turun lagi berat badan.

_cik kedondong

7 comments:

Kaseh Esmiralda said...

blom baca entry, nampak muka toya ko pun dah buat aku cian kat kau, cik...

papehal pun... kuatkan semangat. jgn putus asa dan teruskan usaha k.

Hwaiting~!!!

cik kedondong said...

toya sgt ke muke ak?

bananasplit said...

syg...by nk minta maaf byk2 sbb da buat syg sedih smalam.
by da marah syg smpai syg menangis..

by x patot ikot amarah by ni,x patot wat syg cmtu.by tau bkn salah syg nk jd cmtu..
by sedih tgk gmbar syg by ni.mata da bengkak da..tolong maafkan by...
by syg syg sgt2...

Kaseh Esmiralda said...

boleh tahanlah... hehehe

cik kedondong said...

kaseh-nak buat camne..cam la ko xpnh tgk muke toye aku mse kt skula..

deusXmachina® said...

ah-ha
leh forward2 lak azam kan
btw happy nu year 2010=)


erk888.blogspot.com
dizisgude.blogspot.com

cik kedondong said...

deus-hehe..nak buat camne.dah tak tercapai..bwk kedepan je la..senang.tu pon kalo nk lagi la azam tu.kalo x abaikan je.heheh