Thursday, September 3, 2009

di puncak kebahagiaan

sile jangan salah paham dan jangan jeles okehs?cik memang sangat bahagia.hahhaha...sebab cik balik umah.jadi cik sangat suke sebab dah lama tak balik umah..[teeheee..bunyi cam umah jauh je]
:pandaGeli_31::pandaGeli_31::pandaGeli_31:


KENAPA SAYA SUKA RUMAH SAYA?

sebab rumah saya best..tengok rumah saye..hehehhe


lihat katil cik yang telah diduduki oleyh adik cik..haiyaa..
biler cik takde, adik cik la yang tido kat bilik ni.jadi die ade ala2 bersepah sket.kalo cik tido,, lagi la bersepah.hahahaha

:pandaGeli_02::pandaGeli_02::pandaGeli_02:

yang paling cik suke

THE FOOD

yihaaa!!ibu cik masak walopon simple tapi sedap.lihat kuih cara yang cik buat tok buka puase.hehehe..sedap..

cik takde idea nak update sbenarnye.cik pon xtau nape cik update blog hari ni.
:pandaGeli_32::pandaGeli_32::pandaGeli_32:
_cik kedondong

3 comments:

lemonade said...

gile lapar trokkk tgok telur 2 pagi2 ni..

chipsmore said...

sy juga suka rumah sy..hehe..

btw, i link u k ;)

Kakda said...

Miss Kedondong hang ni rajin betoi. Pandai masak dah tu cantik pulak. Oh ya kak da suka juga baca blog ni http://amessinthekitchen.blogspot.com/