Wednesday, August 12, 2009

kenapa ye?

kenapa ye?
cik nampak makin ramai amek gamba dengan arak?
walaupon diorang tak la minom.
nampak cool eyh?
sape yang tengok diorang rase cool?
boleh bagitau cik?


kenapa ye?
banyak pulak beg yang cantek2 dijual kat kedai
duit cik makin sket ni
haiyaaaa...
buleyh jadi obsession ni


kenapa ye?
ramai sangat yang komplen belakang2?
cik tau la kebenaran tu kadang-kadang menyakitkan
tapi sampai bila nak kumpul dosa?


kenapa ye?
keje cik maken banyak
tapi cik jadi makin malas
ini -ve behaviour
tak patot wujud dalam diri seorang anak melayu yang ingin berjaya


kenapa ye?
assignment cik tak siap lagi
tapi cik dok sibuk update blog
hehehe
cik nak gi buat assignment
tata

_cik kedondong

7 comments:

ladymiaka86 said...

cik kedondong.. sama la kita.. assignment n project makin banyak.. pose dah dekat tp makin malas.. wakaka..
~gambatte kudasai!~

btw salam singgah..

bananasplit said...

jangan jd shopaholic sudah..hehe

amie said...

hahaha yg last skali xleh blah!
yg 1st tu aku pun perasan..biasalah tu cik, bdak2 bru nk up hahaha

meo188 said...

budak2 s.alam cenggitu eh?

stylo konon...

cik kedondong said...

ladymiaka86-tu la psl..da la byk asemen kne buat sblom bln pose

bananasplit-ye syg..ak xjd shopaholic..skali skale je bleyh?

amie-tu la psl..cool abes la konon..die xtau kite pndang cmne

meo-what do u mean by budak s.alam??don't be so stereotyping..bnde ni umum k?xyah nk kira bdk sha alm ke spe..sume sme je..

bananasplit said...

klu skali skale bleh je syg...tp jgn slalu2 je.
takot nati jatuh miskin lak.hehe...

cik kedondong said...

okie syg