Sunday, September 14, 2008

aku tak paham la!

aku tak paham masalah orang MELAYU ni.bukan nak kutuk bangsa sendiri.tapi memang hakikatnya.ape masalah diorang nak bagitau aku tak sesuai buat kerje tuh? helooooo..ko tuh sesuai sangat ke?aku nak keje apa aku punye suke.bukan aku pakai duit mak bapak ko tau tak.
:mHantuk::pandaGeli_22:
sebok nak kate aku tak sesuai..eyh..barannya aku.da la aku tengah mutasi skang nih.memang saje je nak naekkan darah aku.nape la suke sangat nak merendahkan orang lain.APSAL?orang lain tak leyh ade cite2 ke?ko sorang je ke yang boleyh keje best?aku tak boleyh..?

tak paham la aku.nak cakap, bangsa sendiri gak.tapi aku penat la dengar dari mulut orang.macam hampas.cakap pandai.buat tengok la.
:anoto::sobrakana:

cik kedondong

3 comments:

anwarjauhari said...

salam,
bulan puasa ni jangan la marah sangat.....kalau marah sangat, amik je buah kedondong dan baling kat diorang tu....(tapi skrg bukan musim kan)

miss kedondong said...

kalo ikot bukan buah kedondong je
durian pon aku nak baling
akal sempit betol

dilla said...

freeda..org mcm ni kn sbnrnye jeles dgn ape yg kite ade.mmg mengong tau..ckp org,cube suruh die wat..mst xlh nyer.