Monday, June 23, 2008

aiming


ini adalah digital camera CANON IXUS 75.aku baru je aim setelah bersembang dan meminta pendapat tentang kamera ngan apek kedai..buat mase ni aku belom perlu lagi ngan hi-tech camera.sebab aku masih study and tak de kene mengena pon nk pakai camera canggih..it's just a hobby.

tp best gak camera compact nih.kecik and slim.senang simpan dalam poket dan bawak kemana-mane.memandangkan aku suke amek gamba ape saje yang menarik ati aku.so xyah la aku nak memberatkan bahu bawak beg isi ntah ape ape ntah.

lagipon aku bukan nk amek gmba best sgt..yang penting tok projek pastry n advance food aku.oklah tuh..nnt bukak photoshop aku edit gak smpai lebam.sampai da tak rupe gmba.

woopp..aku akan beli next sem.bile klas da mule.wiiieee.

:snow24:
xoxo
~keCiL~

2 comments:

CiK NaB AnGGun said...

cik kedondon..bli lah kat saye satu..uhuhuh..tnda perkenalan kitak..kakakaka

Anonymous said...

tlg jgn beli kalo kedundung nk beli. beli dslr je trus. br ikot trend!!!