Saturday, May 24, 2008

konvokesyen!!!

24.05.2008

ak da konvo diploma akhernya.penat gak la.sebab aku tak cukop tido.so, sakit la pale aku.tuh pon abes je, aku tak gi amek gamba pon dengan ex-classmate ak.tak tau la nape.ak rase da jauh ngan diorang.atau aku yang menjauhkan diri sendiri?entah la.satu sifat aku.bile aku mulekan hidop baru,aku akan lupekan yang lame.same macam bile aku pindah dari teluk intan ke bangi.aku tros lupe semua kawan2 aku kat T.I.bile aku masok teknik,aku tros lupe semua kawan2 aku kat smkjb.cam kejam la.certain je yg aku ingat.itu pon aku kalo buleyh tak nak ingat langsung apa kenangan.ntahla.aku pon xtau nape.
same lah macam ak kat degree.aku da tuka kos, degree in foodservice management.so aku tros tak kamceng ngan ex-classmate aku.aku memang tak penah kamceng pon.atau aku yang jauh kan diri?ye lah tuh.aku lah yang slaloo jauhkan diri.cam nak jumpe diorang pon, cam la diorang kesah.tak kesah la.tapi ntah la.aku rase frustrated.nape ntah..
aku penat.
xoxo
~keCiL~

No comments: