Friday, May 2, 2008

economics for hospitality


baeklah kuman-kuman sekalian.aku nak stadi untok 2 paper lagi..yihaaaa!kemudian akan ku mulakan pencarian pekerjaan.ye kuman-kuman.akan ku blajar mengenai kek, pastri dan roti hingga berjaya menjadi artisan yang berjaya.ewah..

economics for hospitality.bunyi cam senang.ye kuman-kuman.kalo principles of economy memang senang.aku dapat A mase diploma.tapi skang adalah aplikasi kedalam industri hospitaliti.bagaimana nak kaitkan semua yg berlaku kedalam dunia hospitaliti.mase first cam pening gak la aku.tapi skang dah stabil da minda aku yang satu nih..

maaf kerna memanggil kuman.bunyi nye sungguh menyeronokkan.bukan memperkecilkan setiap anda.tapi kuman adalah sesuatu yang unik.kecil tetapi berbagai fungsi.aku juge adalah kuman.tapi adakah aku akan memberi sumbangan?itu hanya jauhari mengenal manikam.

comment t'allez vous?

comment tu t'appelle?

ini adalah antara ayat french yang aku paling ingat[sebab slalu cakap dalam klas]..hahahha..pemalas belajar aku nih.tapi aku suke blajar french.rase seksi.wakakakak.errmmm.french bagi aku wajib blaja kalo nak blaja pasal culinary.sebab banyak term datang dari french dan italian words.so aku sangat enjoy blaja french.



xoxo
~keCiL~

No comments: