Friday, August 5, 2011

Lagenda-Lock Luck

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

memang lembab betul cik ucap selamat kan padahal dah 5 hari berpuasa. memang kedekut ucapan betul cik ni. hahaha..
nak update entry memang lah tak ada idea kan. tapi cik dok menyusun atur [kau, ayat nak mantap kot] gambar-gambar lama, terjumpa satu folder gambar kelakar yang di buat kawan cik Faizal Sulaiman. memang kelakar la kan. tulis folder Episode 1. episod seterusnya tak tau bila nak keluar. 

mari layan lah gambar-gambar bermakna buat cik untuk tatapan dan hiburan korang je. gambar-gambar ni semua dari masa cik belajar dekat UiTM masa buat ijazah dulu. kenangan seyh.

























p/s: tiba-tiba ternampak gambar en. jambu muka kurus dan rambut ala-ala klasik budget indon konon.hahaha..sorry sayang.

_cik kedondong

2 comments:

FaizalSulaiman said...

hahaha

kenangan sangat kan?hehehe

btw dlm gambar2 ni, tiga orang kawan kita dah kawen dah.yg lain2 ble lagi?hahahaha

cik kedondong said...

elelele..tanya kami pulak..
awek ko mana? imah kata da ada awek..