Friday, November 12, 2010

the great migration

vavavava..
ayat entry tak hengat. macam cik telah merancang untuk migrate dan tinggalkan negara tercinta ni pulak.
banyak maksud dalam entry cik kali ni. melibatkan hidup, kerja, dan jugak rancangan tv –_-“. ok.rancangan tv tu memang mengada ye, nak masukkan jugak. tapi sesungguhnya cik takde ayat yang nak sesuai dalam Bahasa tu pasal la cik pakai jugak ayat “migration” ni.
Migration 1:
dah 6 bulan cik bekerja. makin lama makin banyak tanggungjawab yang terasa. bila dah lama mula rasa nak beli kereta, rumah, nak kawin la. banyak duit nak pakai oiyyy. jadi cik kene belajar menyimpan dengan pantas. kurangkan shopping. TIDDDDDAAAAAKKKKKKK!!!
itu masalah besar. tapi kene buat jugak. go farida go!
11112010695
Migration 2:
ok. ini rancangan tv yand disiarkan di Astro National Geography. pasal migration binatang dari satu tempat ke tempat yang lain disebab kan perubahan cuaca. rancangan ni dah dirakam selama 2 tahun dan sekarang dah lengkap untuk ditonton oleh orang ramai.
nak tengok apa yang berlaku bila semua binatang ni mengembara beramai-ramai [sesuai ke perkataan ni untuk binatang?], boleh lah menonton rancangan ni. silakan.
11112010696
Migration 3:
yang ini berkaitan dengan kerja cik. kami dah tukar sistem baru. dan buat masa ni semua proses penukaran maklumat pelanggan tergendala dan akan mengambil masa dari 11 nov – 17 nov. jadi kami minta maaf apa yang berlaku ya.
cik ada gambar sistem yang kami pakai. tapi rasa macam rahsia syarikat pulakkan. silap2 cik kene saman pulak. baik cik simpan buat kenangan je. sayang betul tak amik gamba masa kitorang countdown untuk kali terakhir pakai sistem lama. tengah jawab call mana boleh amibil gambar.
cik kedondong

5 comments:

Kaseh Esmiralda said...

cik kaseh lg suke layout cik kedondong yg dolu2 tuh...

p/s: u nampak ada masalah ketinggianlah bile berdiri sebelah cik zebra tu...hehehehe~~jangan marah der...

farida tarmize said...

aku pon rasa macam tu jugak cik kasih. tapi tula..template tu dah hilang code dia..kne tukar nnti la..yang ni cam meriah sgt lak..org sume xnak datang

Kaseh Esmiralda said...

cik kedondong...ko tade ac FB ke...huhuhu~~

farida tarmize said...

lama ada da cik kasih oiyy.

search la cik kedondong..eyh2..mesti xjmpe sbb aku private.

bg ak mail ko ke

Kaseh Esmiralda said...

ko leh cri dlm blog Ai Ai Jkpop aku...
tak pun search je nama kaseh esmiralda... jumpalah karang~~