Monday, July 5, 2010

monday blues





hari ni hari isnin..orang lain semua tengah monday blues sebab kene pergi keja.tapi cik monday blues sebab hari ni off, tapi tak tau nak buat ape.nak keluar tak tau nak ajak sapa.dah lah adik cik Achik dah masuk UPM, lepas tu bulan ni cik tak da satu pun cuti yang sama dengan en. jambu.memang merana betul bila cuti.tak tau nak buat apa.alih2 buat kek je tak pon lepak2 merehatkan badan yang makin lama makin penat ni.

hari ini, masih dalam perancangan.menunggu feedback dari kawan cik nak gi makan sushi.waaahhhhh..cik dah lapar sangat2 dah ni.gila pemalas! padahal boleh je pergi masak.tapi gatal nak jugak tahan lapar nak makan sushi.kalau tak jadi macam mana?

cik nak gi makan nasi lemak dekat oldtown la.sedap pulak.nak period ni macam-macam pula tringin nak makan.payah betul ikot nafsu ni.

semakin lama, semakin malas menulis blog.


_cik kedondong

2 comments:

Lovely Bella said...

bella kalo cuti.. suke duk umah.. nengok tv n tidoooo.. hehehe :)

cik kedondong said...

memang rasa nak melepak..tapi tak tau la..ada je hal nak buat