Saturday, July 12, 2008

again II


walopon baru semalam aku upload entry, tapi rase bertahun nak sampai hari ni.macam2 yang berlaku dalam 24 jam.sampai buat perasaan aku tak tentu arah.maaf...aku bukan kene penangan cinta.tidak sama sekali.sebab aku sedang menjauhkan diri dari lelaki.maaf sekali lagi.bukan anti.cume perlukan mase untok mengenali diri sendiri sebelum mengenal kaum adam.
:snow28:
terlalu banyak yang mengganggu hati aku sampai aku mengalirkan air mate.dah la semalam aku nanges sebab tengok crite AYAT-AYAT CINTA.hari ni pon menangis lagi.aku pon tak tau la nape.murah sangat air mate aku.sampai tumpah bila-bila mase saje.kat memane pon.

memang sakit la asek nanges.muke berkerut2.menggunakan hampir semua otot aku.cepat tue la aku ni.yang membuatkan aku sedih ade banyak.tapi mungkin cume perasaan aku je.tertekan.
:anongnangyari:
huhhhhh....adegan tarik napas dengan panjang tok menenangkan hati.kalo tak nih, mau aku nanges brejam.ni pon dok menahan air mate.ske ati la anda2 semua nak ckp aku gadis cengeng.tapi aku sgt sensitip.sampai tengok cite yang nanges pon aku nanges.budak kecik nanges pon aku leyh nanges.ak mmg xleyh tgk cite sedih.
:astig:

kalo balik sha alam aku tak salam tangan ayah n ibu aku pon,aku nanges.memang aneh aku ni.tapi camtuh la prasaan aku.tapi aku slaloo nanges diam2.malu.nanti org igt aku mengade.tapi nak buat cmne.hati aku sangat cepat tersentuh.


xoxo

~keCiL~

7 comments:

incek ferdz said...

wuuh..namo emo2 nih..~ ;p

meo188 said...

pergh, layan lagu rock byk2. Baru tak sedey.

aniely said...

wei nox...udah la ko campak la cd ayar-ayat cinnta tuh ..meh tgk batman plak ..huaa huaaa huaa

freeda said...

waaaa..
ak bukan emo psl pe
mmg ati ak tgh nk emo

popo-i xske batman..i ske heri poter

meo-aku suda lyn rock la..smpi leleh air mate..

freeda said...

ouuppsss
salah
janie la..slh nmpak

<*,--J-i-W-@-k-u-- said...

alahai nok..tayah pikior le pasal laki..bikin kusot..pikir pasal cik uly je lah..hahahah

freeda said...

sayam ku..i x pikir psl laki pon..i cume sedih poyo2..sbb i ske nanges ni