Wednesday, April 30, 2008

BALIK KAMPUNG

wiiieeee...selepas 4 hari berhempas pulas dengan 5 paper,akhernya [dengan riak wajah yang bangga ditambah hidung yang kembang menghirup udara segar] pulang juga aku ke kampung.takde la kampung mane pon.tapi balik umah lorhh.sangat gumbira sampai malas mau pulang lagi.tapi ada lagi 2 paper yang harus aku perjuangkan..ewahh...ayat skema.takpe aku nak gak tulis cenggini..

*menguap*

da 4 hari ak tak bleh tido,tido pon sikit2 je.cukup tok buat puas mate.itupon ak drive tadi cam high je.nasib tak eksiden.uhuhuh..tapi aku rindu masakan ibu.tuh yang membuatkan aku meronta-ronta nak balik jugak.tak kira.tapi udah sampai.dapat la aku makan asam pedas air tangan ibu aku.huhuhu..aku kurang pandai memasak.tapi kalo tengok buku resepi pass kot.heh..


*pening*

memang aku pening pon.mane tak nye, 4 hari ngadap buku.sampai naek juling mate aku.sampai ak da konpius huruf B ngan D.memang giler ah stadi.tapi stadi2 pon aku still online.huhuhu..jangan aku fail sudah..takbernyawa aku.silap aribulan aku give up lak.


*minum air*

dahaga lah pulak.sedap2 aku mengarang.lepas ni nak keje pe ek?de la barang aku nak beli nih.aishhh..sronot..tapi next sem busy lak..camna eyh?konvokesyen nak dekat.rindu ngan rerakan mase diploma.tah pe jadi ngan dorang aku pon tak tau.al-maklumla,aku kan da tuka kos,so blagak lebih sket.hahah..harap aku lulus exam ni.salah aku gak.stadi malas.tau nak main je.ingat same cam degree.patot kene lempang nih.


*tengok t.v*

aku nak tengok gol & gincu.tata..jangan diganggu kalo aku tengok cite nih..




xoxo
~keCiL~

No comments: